.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسانه ها در تبیین و تعمیق آموزه های قرآنی جریان ساز هستند
رسانه ها در تبیین و تعمیق آموزه های قرآنی جریان ساز هستند

سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران در گفتگو با سايت استانداري ، در خصوص برگزاري اين دوره از مسابقات گفت: وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها با برنامه ریزی صحیح و اصولی، نقش بسیار مهمی در تبیین و تعمیق آموزه های دینی و قرآنی برای جریان سازی در جامعه دارند.
حسين قرباني میانرودی، درباره آموزه های قرآنی و نحوه ورود آنها به بطن زندگی، افزود: مبحث آموزه های قرآنی در چندین بخش قابل بررسی است و به یک بعد خلاصه نمی شود لذا با یادگیری صحیح این آموزه ها می توان آثار بی نظیر آن را در زندگی مشاهده کرد.

قرباني با اشاره به ضرورت یادگیری آموزه های دینی و قرآنی، اظهار داشت: بخشی از اين آموزه ها به اعتقادات و باورهای قلبی انسان مربوط می شود، به این معنا که آموزه های قرآنی یک نوع جهان بینی در اختیار انسان قرار می دهند که مستلزم شناخت برای انسان است تا در پیشبرد اهداف معنوی خود بتواند موفق عمل کرده و اثر بخش باشد.

این فعال رسانه ای با اشاره به اينكه یک مسلمان وظیفه دارد مسائل قرآنی را وارد زندگی خود کند، گفت: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم مازندران در معطر ساختن فضای استان به عطر دل انگیز قرآن کریم، فرصتی استثنایی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه عشق و ارادت دیرینه مردم این استان به آستان قرآن و اهل بیت بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: فرزندان غیور مازندران در دفاع از مرزهای قرآن و عترت پیشتاز بوده و هستند.

قربانی افزود: مازندران مي تواند به عنوان یکی از کانون های تاثیر گذار در ترویج و نشر فرهنگ و معارف قرآنی تبدیل شود.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.